Onsdag.

Träffade underbara Sandra idag och pratade lite, när vi satt i bilen så sa hon " Jag blev så glad när jag såg dig för du ser ut att må så bra nu och du har ett leende som är äkta."
Det värmde i hjärtat att hon såg att jag faktiskt är riktigt tillfreds med mig själv och glad. På riktigt.
Sen nämnde hon något om att jag gått ner i vikt och det tog priset. Seglar på moln idag =)

Hon har såna naturliga komplimanger och så äkta, jag ska bli bättre på det.
Berömma mina vänner mer och uppskatta deras egenskaper och uppmuntra dem till att nå deras mål.
Idag är en jäkla bra dag och vi firar det med att umgås och dricka en öl.

"Lämna ett avtryck:"
Postat av: Jenniefer

Du tröttnade fort på ditt skrivande? =)

2012-02-16 @ 12:34:51
URL: http://jenniefera.wordpress.com

Då var det dags att skriva:

Vad heter du?
Stammis?

Kan jag maila dig?

Var kan jag läsa om dina äventyr?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0